سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر آنچه درباره ی گرافیک
درباره



هر آنچه درباره ی گرافیک

وضعیت من در یاهـو
Farshad Baradaran
امیدوارم این وبلاگ مثمر ثمر واقع بشه...

 

بیش از 90 اثر هنری از هنرمندان برجسته ی امریکایی و کانادایی


بیش از 90 اثر هنری از هنرمندان برجسته ی امریکایی و کانادایی: بخش دوم


معرفی هنرمندان خارجی به همراه آثارشان


این بار به سراغ بهترین استعدادهای فتوشاپ می رویم. در زیر 10 هنرمند طراح در زمینه طراحی دیجیتال از کشور امریکا و کانادا را معرفی خواهیم کرد.


11. Jared Nickerson/جرارد نیکلسون
از سیاتل، ایالات متحده

نیکلسون نقاشی است 26 ساله که در شهر سیاتل زندگی می کند. او بیش از 5 سال است که در کار طراحی کاراکتر، سرمقاله نویسی، بازی های ویدئویی و کارهای هنری دیگر فعالیت می کند.

آدرس وب سایت












12. Jeff Huang/جف هوگان
از نیویورک، ایالات متحده

Jeff Huang گرافسیت و نقاشی 21 ساله است که در شهر نیویورک زندگی می کند. مهارت او بیشتر در زمینه ی نقاشی های دیجیتالی طراحی عکس، مدلسازی سه بعدی، انیمیشن و motion graphic یا نقاشی متحرک می باشد. او در کارهای خود از سبک های مختلفی استفاده می کند.

آدرس وب سایت

 










13. Charlene Chua/کارلن چوآ
تورنتو، کانادا

کارلن تا به حال برنده ی جوایز بسیاری شده است. زمینه های فعالیت او مجله، کاور سی دی، تبلیغات، بروشور و بیل بورد می باشد. او همچنین نقاشی کتاب Julie Black Belt را نیز انجام داده است. خانم کارلن چوآ مقالاتی در ارتباط با طراحی در فتوشاپ برای چند مجله نوشته است. او اصالتا اهل کشور سنگاپور است.

آدرس وب سایت

 






14. Andreas Fernhede Dagman/آندریاس فرن هد داجمن
از تورنتو، کانادا

تصاویری که در زیر مشاهده می کنید از نمونه کارهای جذاب یک طراح و نقاش 25 ساله به نام آندریاس فرن هد داجمن می باشد. او اخیرا هفتمین ماه دوره انترنی خود را به عنوان طراح محاوره ای
(Interactive Designer) در سید لی (Sid Lee) مونترال به پایان رسانده است.

آدرس وب سایت












15. Adhemas Batista
لوس آنجلس، ایالات متحده

باتیستا اصالتا اهل جنوب کشور برزیل است. او از سن 15 سالگی به طور خصوصی شروع به کسب اطلاعات و تحصیل هنر و طراحی کرد. به نظر می رسد هزینه هایی که برای تحصیل او پرداخت شده
بی نتیجه نمانده است، چون او برای خود شهرت زیادی کسب کرده است.


آدرس وب سایت











16. Chris Parks/کریس پارکز 
سنت پترزبورگ، ایالات متحده

نام موسسه و گالری کریس پارکز Pale Horse است. او به صورت نیمه وقت طراحی می کند اما تمام وقت عاشق طراحی است. کریس از فرهنگ ژاپن، فیلم های افسانه ای و اسطوره ای در خلق آثار خود
الهام می گیرد. او شانس کار با کمپانی هایی از جمله Nike و Vans و Etnies و Red Bull و Hurley و The Cartoon Network و Iron Fist Clothing و Globe, Mattel را داشته است.

آدرس وب سایت












17. Jake Souva/جیک سووآ
از بینگامتون، ایالات متحده

" من تنها ثمره ی ازدواج پدر و مادرم هستم. هدف من از نقاشی همیشه به تصویر کشیدن روح و ماهیت ذاتی عناصر است، چون روح است که همه چیز را جاودانه می کند. مشوقین من در زمینه ادامه ی هنر پدر و مادرم هستند. من با خواندن در مورد زندگی نقاشان بزرگ به لذت نقاشی کردن پی بردم. تلاش های من در این زمینه باعث شد تا بتوان مدرک BFA خود را در نقاشی از دانشگاه Syracuse کسب کنم.

آدرس وب سایت












18. Marc Sarmel/مارک سارمل
از دیترویت، ایالات متحده

مارک سارمل دانشجوی رشته ی طراحی است. آثار او در بسیاری از گالری ها به نمایش گذاشته می شود.

آدرس وب سایت












19. Steve McGhee
از وود استوک، کانادا

او در شهر لندن انتاریوی کانادا متولد شده است. ابتدا تصمیم می گیرد به کار آتش نشانی بپردازد. اما استعداد ذاتی او در زمینه هنر توسط معلم او کشف می شود و راه و مسیر زندگی او از آن زمان به بعد تغییر پیدا می کند.

آدرس وب سایت

 









20. Aaron Sikstrom/آیرون سیکستورم
مدیسن هت، کانادا

Aaron Sikstrom سبک جالب توجهی در نقاشی های خود بکار می برد. به نظر من ترکیب این سبک از نقاشی با استفاده ی جسورانه از رنگ ها کارهای او را جذاب، برجسته و به یادماندنی می کند.

آدرس وب سایت

کلمات کلیدی: آثار منتخب


نوشته شده توسط Farshad Baradaran 90/4/21:: 7:19 عصر     |     () نظر