سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر آنچه درباره ی گرافیک
درباره



هر آنچه درباره ی گرافیک

وضعیت من در یاهـو
Farshad Baradaran
امیدوارم این وبلاگ مثمر ثمر واقع بشه...
1- موضوع: اگر فکر جالبی در یک زمینه ندارید ، ماهر ترین عکاسان برجسته هم نمی توانند شما را نجات دهند.
2- ایجاد کنجکاوی: همیشه کنجکاوی ، عنصر جادوئی است که تحت عنوان «جذابیت داستان مطرح می شود». خواننده نگاهی به تصویر می اندازد و می گوید: [قضیه چیست ؟] بعد آگهی را می خواند.

3- بسته بندی کالاها: اگر داستانی تحت عنوان تیزر ندارید می توانید از بسته بندی خوب به جای تیزر و یا تصویرسازی استفاده کنید.
4- نمایش تصویر نتیجه نهایی مصرف کالا: یعنی عکس قبل از مصرف و بعد از مصرف را به مخاطب نمایش دهید.
5- جایگزینی عکس به جای نقاشی و تصویرسازی : عکس ، 3برابر از تصویرسازی جذاب تر است اما تنها در روزنامه ها گاهی تصویر خطی و کاریکاتور جذابیت بیشتری دارد.
6- استفاده از چهره های شناخته شده ، باعث یاد آوری آگهی در افکار عمومی می شود.
7- ساده نگه داشتن غالب تصویر برای حفظ تمرکز. صحنه های شلوغ ، کشش و جذابیت چندانی ندارند.
8- چهره های انسانی نباید بزرگتر از اندازه حقیقی نشان داده شوند. زیرا باعث رانده شدن خواننده می شوند. همچنین اعضاء بدن نباید دیتیل بزرگی داشته باشد.
9- علاق? مشتریان را در نظر بگیرید : الزاماً چیزی که مورد توجه ما است ، نمی تواند مورد توجه بیننده هم باشد. 10- همزاد پنداری: بینند? هر تبلیغ سعی دارد تا خود را به جای کاراکتر و شخصیت اصلی هر تبلیغ جایگزین کند. 11- آگهی های 4رنگ ، بسیار تأثیرگذارتر از سیاه و سفید هستند. 100% در خاطر می مانند و باعث یک معامل? خوب می شوند.
12- مشتری باید در معرض جلوه های خاصی از تصویر قرار گیرد و با ترفندی مناسب ، ذهن او مورد هجوم قرار گیرد.
13- تصویر، و نتیج? نهایی محصول را به مخاطب نمایش دهید. یک غذای آماده ، یک ماشین تولید شد? صفر. یک دستگاه الکتریکی ، با قابلیت های مخصوص و ... .

نام تجاری تصویر (شخصیت) Brand name
تصویر یعنی شخصیت؛ که می تواند جایگاه محصول را در بازار تثبیت یا حذف کند.
نام تجاری آمیخته ای از:  1- نام محصول.   2- بسته بندی.   3- نحو? تبلیغ.   4- ذات خود محصول.
تبلیغ ، سهمی از تصویر یا نام تجاری است. تبلیغ نباید همان تصویر ثابت محصول را به نمایش بگذارد که بسیار دشوار است. نیروهای متعددی ، تبلیغات یک محصول را تحت الشعاع قرار می دهند. مثل یک بنگاه تبلیغاتی جدید ، یک مدیر جدید بازاریابی که می خواهد تأثیر حضور خود را در کار نشان دهد.
نام تجاری + شرایط ارائ? بسته بندی + طراحی یا  Design آن باعث انتخاب و فروش یک کالاست.
برای تولید یک Brand مناسب باید سرمایه گذاری کرد که اگر تبلیغ پیش و پا افتاده و یا ساده لوحانه باشد ، تأثیر آن مستقیماً بر فروش کالا خواهد بود. مانند کسی که با لباس های مندرس در دید انظار ظاهر شود.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط Farshad Baradaran 88/3/2:: 11:12 عصر     |     () نظر